lunes, 25 de noviembre de 2013

Repuesta Sr. Trias

Alcalde
11:02 (Hace 1 hora)

para
Benvolgut Sr. Hinarejos,

Abans de tot, vull agrair-li la confiança que em demostra en enviar-me el seu correu electrònic. Tot i que ja vaig tenir l’oportunitat que em donés una primera opinió in situ sobre els Encants Nous, me n’alegro que m’hagi fet partícip d’aquestes noves reflexions al respecte. Com a alcalde de Barcelona, és molt important per a mi conèixer de primera mà les demandes i opinions de la ciutadania.

Comparteixo amb vostè la necessitat que la nostra ciutat esdevingui accessible per a tothom, i li expresso la meva voluntat de seguir treballant per evitar que una discapacitat física suposi una limitació per moure’s per Barcelona i accedir als serveis que ofereix. En aquest sentit, m’agradaria posar en valor l’esforç fet per aconseguir que, a hores d’ara, Barcelona sigui una de les ciutats més accessibles d’Europa.

No obstant això, sóc conscient que resta feina per fer, i és per això que el compromís de l’Ajuntament de Barcelona no és altre que seguir avançant en aquest àmbit. I ho fem comptant amb la col·laboració, la implicació i l’exigència de persones i entitats que, com vostè, treballen en favor dels drets i la millora de la qualitat de vida de les persones amb dificultats de mobilitat.

En aquest context, vull manifestar-li que em faig càrrec del seu malestar pels problemes d’accessibilitat al nou mercat, i li’n demano disculpes. Cal assenyalar que des del primer moment, des de l’Ajuntament hem compartit la preocupació per les qüestions d’accessibilitat i lamento que, malgrat els esforços per millorar l’equipament entregat, encara restin temes pendents de resoldre.

No obstant això, voldria comentar-li que es van incorporar millores, dutes a terme abans de la inauguració. Així, l’accessibilitat a l’equipament és possible des de 27 de les 28 entrades, i dels 286 punts de venda, 201 corresponen a 39 espais de subhasta i a 162 parades, totalment accessibles. Quant a l’accés al bar del mercat, a la planta baixa, efectivament, no està ben resolt, però esperem solucionar-ho molt aviat.
Per últim, li reitero el meu agraïment per expressar-me les seves observacions, tot fent-li palès que estar al costat dels ciutadans i conèixer de primera mà els temes que els preocupen i que pensen que s’han de millorar és una prioritat per a mi i per a tot l’equip de govern municipal.

Resto a la seva disposició per aquesta o qualsevol altra qüestió que vulgui fer-me avinent.

Ben cordialment,


Descripció: Descripció: signatura




Apreciado Sr. Hinarejos:

Ante todo, quiero agradecerle la confianza que me demuestra al enviarme su correo electrónico. Aunque ya tuve la oportunidad de que me diera una primera opinión in situ sobre los Encantes Nuevos, me alegro de que me haya hecho partícipe de estas nuevas reflexiones al respecto. Como alcalde de Barcelona, es muy importante para mí conocer de primera mano las demandas y opiniones de la ciudadanía.

Comparto con usted la necesidad de que nuestra ciudad se convierta en accesible para todo el mundo, y le expreso mi voluntad de seguir trabajando para evitar que una discapacidad física suponga una limitación para moverse por Barcelona y acceder a los servicios que ofrece. En este sentido, me gustaría poner en valor el esfuerzo hecho por conseguir que, a estas alturas, Barcelona sea una de las ciudades más accesibles de Europa.

No obstante, soy consciente de que queda trabajo por hacer, y por eso, el compromiso del Ayuntamiento de Barcelona no es otro que seguir avanzando en este ámbito. Lo hacemos contando con la colaboración, la implicación y la exigencia de personas y entidades que, como usted, trabajan en favor de los derechos y la mejora de la calidad de vida de las personas con dificultades de movilidad.

En este contexto, quiero manifestarle que me hago cargo de su malestar por los problemas de accesibilidad en el nuevo mercado, y le pido disculpas. Hay que señalar que desde el primer momento, desde el Ayuntamiento hemos compartido la preocupación por las cuestiones de accesibilidad y lamento que, a pesar de los esfuerzos por mejorar el equipamiento entregado, todavía queden temas pendientes de resolver.

No obstante, quisiera comentarle que se incorporaron mejoras, llevadas a cabo antes de la inauguración. Así, la accesibilidad al equipamiento es posible desde 27 de las 28 entradas, y de los 286 puntos de venta, 201 corresponden a 39 espacios de subasta y a 162 paradas, totalmente accesibles. En cuanto al acceso al bar del mercado, en la planta baja, efectivamente, no está bien resuelto, pero esperamos solucionarlo muy pronto.

Por último, le reitero mi agradecimiento por expresarme sus observaciones, y le manifiesto que estar al lado de los ciudadanos y conocer de primera mano los temas que les preocupan y que piensan que se tienen que mejorar es una prioridad para mí y para todo el equipo de gobierno municipal.

Quedo a su disposición para esta o cualquier otra cuestión que quiera hacerme llegar.

Cordialmente,


De: Internet
Enviat: dissabte, 16 / novembre / 2013 13:53
Per a: Alcalde
Tema: [Alcalde] Contacta conmigo

Contacta conmigo
---------------------------
subject: Mensaje enviado desde el web del Alcalde
Nombre: Andres
Apellidos: Hinarejos Montano
Dirección electrónica: ahm000e@gmail.com
Mensaje: Por qué no podan bien los árboles de BCN, en vez de mutilarlos con saña. ¿Por que en las Ramblas no hacen lo mismo? En Chang.org, he publicado lo mismo, en su página.

No hay comentarios: