martes, 5 de diciembre de 2023

Pronto nueva campaña de TMB

 



Benvolguts,

 

Us escric per informar-vos que en breus arrencarem amb una nova fase de la campanya de Prioritat Absoluta, de la que en sou protagonistes.

 

En aquesta ocasió torneu a ser l’epicentre de la campanya, però hi ha algunes diferències.

  1. els cartells no expliquen la vostra situació personal

  2. no duen el vostre nom

  3. la força de la campanya rau en l’emplaçament de la cartelleria

 

Als frisos de metro situats davant dels seients preferents posarem una imatge dels 3 amb un missatge únic:


Als ascensors de les estacions on tenim més incidències de passatge que no respecta la prioritat d’ús, col·locarem un únic cartell:


Òbviament, la campanya també tindrà reforç a les xarxes socials de TMB i probablement l’Ajuntament també hi participarà.

 

Espero que us sembli bé aquesta nova fase de la campanya. Si teniu cap dubte o reflexió a compartir, feu-ho aquí mateix, siusplau.

 

Gràcies.

 

Salutacions


Gracias a los tres por vuestra buena disposición.

 

Esperemos que se apruebe la nueva fase de la campaña en la forma en que os la hemos compartido. Con el consentimiento que nos habéis expresado, la proponemos en los diferentes grupos de decisión de la casa.

 

En cuanto tengamos respuesta os lo hacemos saber.

 

Bon dia.
El lunes se lanzarà la segunda parte de la campaña del Prioritat Absoluta. 
Empezaremos en la version digital: app, web y redes sociales y se colocaran vinilos en la puerta de los ascensores de las estaciones que nos consta que son más criticas. Pasado Navidad se lanzará  la producción de vinilos para ditribuir en todos los Distrit de Bcn.
De nuevo agradecer tu colaboración

01-12-23

Hola Javier, Lorena y Andrés,

 

Raul Bonilla os comentó hace algunas semanas que estábamos planificando la salida de la segunda fase de la campaña Prioridad absoluta.

 

Os confirmamos que reactivaremos la campaña a partir de la próxima semana. El inicio de la difusión será a partir del lunes, pero durante toda la semana se irán activando las piezas (será progresivo).

 

Muchas gracias por vuestra colaboración!

Verónica